21/3 2010 Morgon!

Eller egentligen är det förmiddag men för yours truly är det morgon. Ligger i sängen och kollar på "The Hills" i nattlinnet. Känner att jag kommit långt i dagens göromål^^

Har egentligen inget planerat idag, ska typ slappa och kanske städa lite. Igår slappade jag på dagen, pussade lite extra på Ola som ska på praktik i 6 (!) veckor, kommer träffa honom på fredag men det känns ruggigt långt ändå...
Var hos mami på kvällen och kollade på "Körslaget", måste ju kolla in Karlstadkören! Var ett ganska ljummet framträdande men ringde ändå några gånger då jag verkligen vill att dom ska vara kvar :D
Käkade alldeles förmycket onyttigt hos mami, kan ju inte låta bli då hon har ett stående lager av glass, chokladsås och maränger för gäster. Käkade en stooooor skål glass med all of the above och sen blev det bullar och kaffe. Kom hem vid 22.00 tiden och kollade på den gamla klassikern "Jurassic Park", gud vad det  var länge sen! Men den är så mysig. Om dinosaurier kan vara mysiga?^^

Målade mina naglar oxå (intressant va?^^) i en vit färg. Tycker ju svarta naglar är så snygga så vitt kan ju inte vara fel, blev ganska snyggt men jag var lite slarvig så får nog göra om det snart. Klistrade även på några kristaller så det skulle bli lite extra fancy :P

Om en stund är det dags för reprisen av "Familjen Annorlunda" som jag missade i måndags och så ska jag kolla in första delen i den tv-sända Millenium-trilogin som jag spelade in igår. Ska bli spännande att se om den är ngt bra.

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback