16 Mars 2010

Honey, I'm hooooome!
Äntligen hemma efter en skön dag i skolan. Idag var motsatsen mot igår vad gäller föreläsningar. Hade två som var jättebra, en om njursjukdomar med världens skönaste lärare och en om radiologi (röntgen, DT, MRI och ultraljud) som även den var otroligt bra med många röntgenbilder som verkligen fick budskapet att sjunka in. Efter skolan åkte jag och hämtade ut Gemmas födelsedagspresent som var liiiite försenad. Jag köpte två Roald Dahl böcker till henne. "Matilda" och "Häxorna". Älskade de böckerna när jag var liten och jag hoppas hon älskar dem lika mycket som jag gjorde :)


Fick även en liten överraskning när jag kom hem. Min bikini från HM hade kommit. Provade den och den satt jättefint. Måhända lite tajt över bysten men det funkar :P Hahaha...men beach 2010 kommer nog inte vara mitt bästa beach år :P Måste börja träna igen. Såfort det blir torrare ute så drar papi och jag ut i spåren igen och joggar!

Nu ska jag laga lite mat och kolla på "Halv åtta hos mig"
Mys :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback