2 Juni 2010/sol

Idag har jag njutit. Suttit på balkongen i några timmar imorse och läste den mycket spännande "Shutter Island, patient 67", fick lite färg på benen :)
Tog sedan en tur till Bergvik då jag blev extremt sugen på en orginalburgare på Max. Somlade lite i affärerna och kunde naturligtvis inte låta bli att handla lite. En klänning och ett par örhängen från HM. Fick iaf 10% då det är klubbdagar. Funderar på att ha sagda klänning på lördag. Längtar grymt mycket dit. Ska först på Red House Rock på skoghall och se Olas band spela, sen ska jag och My på klassfest på Färjestad. Wiiiee...! Ska bli så sjukt kul. Funderar på att köpa bacardi apple och lite sour apple drinkblandning. Lyxa till det lite :P Sjukt sugen på appletinis!


Nya klänningen och örhängena skymtas^^

Nu håller jag på att tvätta och sitter för tillfället på balkongen och njuter. Ska strax springa ner i källaren och ta ut maskinen och lägga i en ny. Hard work work!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback