Kärlek

Nu har jag tråkigt lite såhär på kvällskvisten. Vill egentligen inte gå och lägga mig då jag vet att det enda jag kommer att göra imorrn är att plugga. Känner mig inte sååååå motiverad faktiskt. Jag önskar att jag hade en maskin som i Dexters laboratorium som gör att man lär sig hela böcker i sömnen. Då skulle "Patophysiology" slänga sig i väggen. Jag skulle äga den! Jag skulle få så jäkla mycket rätt på den där tentan att de skulle anställa mig som lärare. Dock tvivlar jag starkt på att detta kommer att ske......Får hoppas att fotografiskt minne helt plötsligt infinner sig sisådär 4.00 inatt. Please?

Längtar tills torsdagkväll. Då är jag färdig med den hemska tentan och det är bara att slappa tills på måndag då termin 3 börjar. Ska bli kul att börja en ny termin, får hoppas att den inte är alltför komplicerad. Ska bli kul med lite farmakologi :D Men tyvärr så verkar det som det jag tycker är roligast är även det som är svårast. Hela förra terminen var helt otroligt intressant men inte gick det så bra då. Kämpar ju fortfarande med den.

På tal om det så skulle jag gärna vilja ha svar på min ansökan till csn. Blev så lycklig igår när jag ringde till dem men nu så börjar magknipet smått infinna sig. Vill helst inte ta ut glädjen i förskott. Får vänta med att fira tills pengarna är inne på kontot. Vet av erfarenhet att saker kan gå snett precis när som helst. Hoppas bara att det går bra. Skulle vara helt knäckande om allt sket sig nu.....

Nej, nu ska jag vara lite positiv. Jag har så mycket bra saker i mitt liv oxå. Ska vara tacksam för det istället för att fokusera på det materiella! Pengar kan man alltid fixa på ett sätt eller annat. Underbara människor är svårare att får tag på. Måste bli bättre på att visa min uppskattning. Har lite svårt för det och går mest runt och antar att folk vet hur mycket de betyder för mig men det är ju inte alltid så lätt (om man inte är som Sookie Stackhouse och kan läsa tankar^^), kanske ska bli ett nyårslöfte? Brukar inte ge några löften men detta är något som känns viktigt då livet är smärtsamt kort ibland och den känslan när man gör någon man älskar lycklig är den bästa som finns! 

Love u people! Även om det inte syns så bryr jag mig och skulle gå under utan er alla. Ta åt er! :D Ni är bäst

Näää....när jag blir så här djup är det nog dags för mig att gå och lägga mig. Nighty night! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback