31/1 2010 Söndag

Nu har jag återuppstått. Blev ganska sent igår men mycket dricka men det var jättekul! Började bra med att jag gick alldeles för tidigt till bussen av rädsla att missa den vilket innebar att jag var 16 minuter för tidig och fick stå och frysa häcken av mig i -18 grader. Tur att jag klädde mig ordentligt men det var jäkligt kallt ändå. Får köra på bävernylon nästa gång^^

Det var jättekul att träffa Frida igen och prata. Var kul med en hemmafest-aktig fest med massa roligt folk. Samt mycket göra sig iordning/tjejsnack-tid på toaletten :D

Åkte sedan till ankan och dansade hela natten lång :P Eller ja.....tills de stängde ungefär och hade så sjukt kul! Älskar ankan! :D

Idag så har jag varit omkring halva stan med papi och kollat runt. Var på All Världens Mat på kronoparken och kom fram till att jag måste åka dit snart och köpa fisk. De hade massa billig fisk. Tänkte få med mami oxå så kan hon hinta om vad man kan hitta på för rätter med sagda fisk. Älskar fisk men jag är så sjukt dålig på att tillaga det :P
Tänkte iaf köpa en hel fisk och lägga i lök, citronskivor, kanske fänkål(?), salt, peppar och smör Jamie Oliver-style. Mmmmm...........

Jag igår. Älskar mina nya halsband! Reafynd hela bunten. Fick getinghalsbandet för endast 4,50 kr! Me like!

Nu ska jag kolla på "Project Runway" och käka en massa godis :D
Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback