25/1 2010

Ska jämt skriva lite snabbt här. Är sent och jag ska ge mig f*n på att somna innan två inatt. Är rätt gött då jag måste gå upp klockan sex för att duscha. Men det blir väl som vanligt att jag offrar duschen för tjugo minuters sömn. Blir panik användning av torrshampoo :P

Fick lite pengar av csn idag så lite mer Sookie Stackhouse-böcker inhandlades som jag ska njuta av framöver.

Kursstart idag och det var intressant minst sagt :P Hade en föreläsning om inkontinens och fick utföra knipövningar med resten av klassen. Säger bara såhär: de som påstår att man kan göra knipövningar obemärkt på bussen eller i bankomatkön måste göra dem på fel sätt, när jag gjorde dem så fick hela jag knipa till^^ Sen kanske det berodde lite på att jag desperat försökte hålla mig för skratt då läraren var döallvarlig och alla verkligen kämpade. Fick dyka ner bakom bänkarna ett par gånger av akuta skrattanfall xD

Käkade lunch med My på kebab house och hade det allmänt trevligt.

Nu ska jag sova. Godnatt bloggen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback