21/1 2010

Nu ska jag göra mig iordning och sticka till uni. It's tentatime! Tentan börjar inte förrän kl.14.00 så jag ska sitta och plugga en stund först i bibblan och så får vi se hur bra mitt närminne är. Kan ju alltid hoppas på ett G.

Ikväll ska jag tvätta och diska. Ska bli lite ordning här hemma igen. Det märks att det är tentatider då hela hemmet är i kaos. Det blir ju lite ignorerat när man är helt fokuserad på att en tenta måste göras.

Imorrn ska jag träffa Systeryster och kanske fika? Ska bli kul iaf. Det är alltid kul när jag träffar henne. På kvällen får jag se hur det bli. Kanske myskväll med Ola, kanske myskväll för mig själv, beror lite på hur långt Ola har kommit med sin hemtenta. Kan ju hoppas att han kommit långt :D

På lördag så blir det eventuellt lite party. Pernilla och jag pratade om att gå till Harry's. Ge det ett nytt försök. Vara där lite tidigare kanske hjälper :P My följer oxå kanske med. Men, men får se......Vi är inte där än :)

Nu måste jag göra mig iordning innan jag missar bussen. Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback