2/1 2010

Gaaaahhh! Blir galen på min mobil som så fort den kopplas in i datorn så hittar den inte bilderna från nyår! Trots att jag kan se dem i mobilen är de som försvunna när mobilen ska föra över dem i datorn. Hjälp!

De kommer någongång snart iaf. Ska försöka fixa det. Men det är så typiskt att när jag för en gångs skull har bilder att visa så vill de inte funka! Blääää....!

Den här minen gör jag åt min mobil just nu, samarbeta!!!!

Mår mycket bättre idag :) Man har sina svackor ibland och jag hade min igår. Nu är jag mycket gladare och på ett lite galet humör. Stackars Ola som måste stå ut med mig ikväll. Känner mig mycket busig^^
Dock vaknade jag vid sex med en mycket täppt näsa. Det var nog mitt straff för att jag har sprungigt runt med tunna strumpbyxor de senaste dagarna i typ minus 10. Men men it's not gonna bring me down. Sålänge jag har nässpray och halstabletter så klarar jag mig. Sålänge jag slipper bihåleinflammation igen. Har inte råd att gå till vårdcentralen igen och penicillin + specialnässpray är inte billigt det heller. Men jag ska inte klaga med tanke på hur bra hälsa jag har annars.

Toalettproblemet löste sig (bokstavligen!^^) igår. Känner mig lite som en superwoman som fixade det själv! xD Hällde i en massa propplösare som jag brukar ha i handfatet och duschen (fäller otroligt mycket hår! Är tur att jag har så tjockt hår annars skulle jag nog vara skallig vid det här laget^^) i toaletten + hett vatten och lät det vara en timme, efter det spolade jag och hela toalettstolen fylldes upp med vatten *PANIK* och jag tänkte att nu har jag ställt till det något otroligt men sen sa det SLURP och proppen löstes upp och allt vatten försvann. JIPPI!!!! Så nu är min toalett normal igen. Jag tänker nu starta en sekt som dyrkar Mr.Muscle propplösare, någon som vill joina?^^

Annars är jag såhär glad *mäter mellan min båda utsträckta armar*

Nu ska jag strax göra mig iordning och sedan åka till stan och fixa nytt busskort. Ska bli skönt att få det gjort så jag kan åka relativt fritt igen :)

Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback