16/1 2010 (är egentligen den 17:e nu men whatever....)

Sitter i soffan luktar svett och är så sönderdansad i kroppen att jag känner träningsvärken komma smygande, men samtidigt är jag lyckligare än jag varit på länge. Var ute på ankan med Pernilla tidigare ikväll. Det var tänkt att vi skulle dra till Harrys då de hade premiär för sitt nyrenoverade dansgolv. De skyltade med fri entré till kl.23.00 men när vi kom fram typ tio i elva så var det så sjukt mycket folk att vi inte hann in. Där stod vi grymt besvikna och visste inte vad vi skulle göra. Fuck it! Tänkte jag och var så sjukt festsugen att jag var beredd att betala inträde. Vi velade men Pernilla yrkade på ankan. 
Vi vinglade dit i alltför höga klackar i alltför djup snö och bereder oss på att skiljas från våra pengar men tydligen var det inget inträde då vi kom. Hallelujah! :D Me like^^

Väl inne träffade vi en massa gamla kompisar, dansade häcken av oss och hade skitkul! Det var länge sen jag njutigt så mycket av att dansa. Men tillslut blev det alldeles för mycket folk. Man kunde knappt röra sig inne på dansgolvet eller utanför det. 
Men jag bara älskar den DJ som spelade musiken! Det var Britney blandat med Akon blandat med The Killers blandat med Markus Krunegård blandat med Håkan Hellström blandat med Muse blandat med Black eyed peas. I just love it! Träffade även på mycket roligt okänt folk, några göteborgare (dock påstod de att de var från värmland men det lät som göteborgska i mina öron) som kontemplerade att hoppa från balkongen, en kille som älskade Håkan Hellström och dansade som en tok, en kille som inte fattade en vink och som stötte på mig ett ögonblick för att sedan stoppa tungan i en annan tjejs hals för att sedan nypa mig i rumpan och envisas med att jag var "så jäkla fiiiiiiin" (såna killar gör mig glad att jag har pojkvän) och några gamla klasskompisar som man inte sett sen nian. 

Pernilla hade bilen så jag fick t.o.m. skjuts hem till dörren (lyx!) med en liten detour till max. Nu är jag så sjukt nöjd och glad att jag bara vet att jag kommer somna med ett leénde på läpparna :D 
 
Me tonight (och självklart lika fjantig som vanligt^^)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback