Kväll

Nu är jag hemma och slappar i soffan. Ska slå på några till avsnitt av "True Blood" innan jag går och lägger mig. Imorgon blir det jobb igen från 12.00-20.30, känns bra, gillar kvällspassen. Det brukar vara lugnt och skönt då :P

Var på IKEA och Bergvik idag och såg lite för mycket som jag ville ha men inget som jag ville ha tillräckligt mycket för att det skulle vara värt att köpa. Handlade dock en massa mat på Maxi så jag lär väl inte gå hungrig.

Var även i Skåre med papi och köpte några gardiner till köket. Dock vet jag inte om jag tyckte det blev så bra....Får se hur jag känner om några dagar.

Känner att jag inte har något mer att skriva om så jag lägger in några bilder på Sickan istället :D

Sickan vilar bredvid mig i soffan

Sickan övervakar mig när jag ska sova

Jag och Sickan vilar i soffan <3

Kommentarer
Postat av: My

Halloj!



Ska vi hitta på något i helgen? Tex. gå ut, om du kan? Länge sen vi sågs (:

2010-02-17 @ 23:06:41
URL: http://mychans.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback