9/2 2010

Torsdag kommer att bli en glädjens dag. Inte nog med att jag är ledig utan jag kommer att få pengar :D Allt har äntligen ordnat sig så gissa vem som kommer att beställa klipptid? Ska fixa lite slitna toppar och gå ett steg längre i min blondifiering. Är såpass ljus nu att jag borde faktiskt se blond ut denna gången. Kanske t.o.m. ljusblond om jag har tur. Men vill inte ta i för mycket, det har ju äntligen blivit långt nu så jag vill inte riskera att bränna av det med för mycket blekning.

Lyckades bli ledig på söndag :D Jobbar alltså bara imorrn, fredag och lördag resten av veckan. Var först meningen att jag skulle köra delad tur med min handledare på söndagen men jag räknade på det och då skulle jag gå ca 22 timmar för mycket den här veckan så jag slapp. Så inte direkt fram emot att gå 6.45-21.30 :P
Detta innebär att jag och Ola kan fira vår 1½ års dag på söndag då den inträffar :D På självaste Alla Hjärtans Dag <3

Imorrn börjar jag inte förrän halv åtta och det ska bli så skönt med sovmorgon. Det är helt sjukt att jag tycker det är sovmorgon nu. Man vänjer sig så fort! Går till 16.00 och ska nog ta och köpa mig en flaska vin och äta något gott på kvällen. Får pengar på torsdag och är ledig så det måste ju firas!

Firade egentligen redan idag då jag slutade tidigt, sprang iväg till Din Sko där jag igår hittade ett par stövlar som jag föll handlöst för. De var helt perfekta och på rea men jag tvekade igår då jag inte har så himla mycket pengar plus att jag inte visste när/om jag skulle få mer. Idag så kunde jag inte låta bli då jag visste att pengar var påväg så jag köpte dem. De har bara lite för höga skaft så jag ska gå till skomakaren med dem och se om jag kan få dem förkortade.
14 cm klackar och 6 cm platå gör en perfekt partysko :P Blir alltså 179 cm lång i dem, hihihihiii......

Ser nästa exakt ut som mina fast mina har betydligt högre skaft. Det är ungefär såhär höga skaft som jag vill ha

Ikväll var jag hos mami på filmkväll, vi käkade chips med dipp, geléhjärtan och cola och kollade på "Sommaren med Göran". Den var lika bra även denna gång xD 

Nu ska jag ta det lugnt och sova om en liten stund. Börjar få in samma dygnsrytm som pensionärerna ;) 

(skulle ha publicerats vid tiotiden, krångelblogg!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback