5/2 2010 Myskväll

Ikväll ska det bli tvättäkta tjejkväll hos mig. Pernilla kommer hit om en stund och vi ska fixa fram lite god mat och förhoppningsvis en massa chips och godis :D Hyra film är jag brutalt sugen på. Kanske "Sommaren med Göran" if the Pörnill agrees? Såg den i somras med mami och tyckte att den var skitbra!


Idag har jag spelat udda tvspel med Ola och pluggat. Dock gick inte pluggandet särskilt bra och motivationen är likamed noll. Funderar på att skita i tentan imorrn och göra den vid nästa tillfälle, som det känns för stunden så är mina kunskaper plus minus noll och känner inte för att gå och skriva en tenta som jag kommer garanterat få U på. Får se hur jag gör.....

Är bara så jäkla förbannad på min lärare som inte kan lägga in några poäng. Har fortfarande inte fått några pengar och nu börjar det bli panik. Fick godkänt i måndags och har fortfarande inte fått några poäng, hur är det möjligt att det kan ta mer än fyra dagar att lägga in några ynka poäng???? Skrev ett ganska argt mail till henne idag och halvt idiotförklarade henne. Orkade inte vara trevlig....

Nu kom Sickan the cat hit iaf så det lär hända massor av bus snart. Orkar inte heller vara arg på honom. Ser man bara in i hans stora kattögon så smälter man. Damn!

Imorrn vet jag som sagt inte riktigt hur jag ska göra. På söndag däremot ska jag till Molkom med mami och städa och laga mat till Mona och Nils. Ska blir kul och de blir alltid så glada! :D


På måndag börjar min praktik :D Fick hem schemat igår och jag fattar det inte riktigt så jag måste kolla upp med Jessica om hon fattar det :P En sådan schema uppbyggnad har jag aldrig sett, med symboler istället för tider och det var inte så väl förklarat vilken dag jag skulle vara där och vilken tid samt vilken undersköterska jag skulle gå med. Men, men det löser sig :P

Nu ska myskläderna på och strax ska jag gå till affären :D Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback