17/2 2010

Nu ska jag strax lägga mig och sova. Har haft en riktigt bra dag idag. Jobbade kvällspasset från 12.00-20.30 och det var riktigt roligt. Det är så härligt folk på resurscentrum både patienter och personal. Trivs jättebra! Skulle kanske försöka fjäska till mig ett sommarjobb där, får dock avvakta tills utvärderingen är klar så jag får se om de trivdes med mig :P

Imorrn ska ena storasyster firas, Jessica fyllde nämnligen 35 år igår. Då vankas det ju smörgåstårta m.m. Ska bli jättekul :D Dock måste jag fixa en present imorrn eftermiddag. Vet inte riktigt vad jag ska köpa. Får se vad det blir. I'll keep you up to date :P

Snart är det helg igen oxå, och trots den senaste helgens eskapader verkar det som att det vankas utgång på lördag vilket känns grejt! Älskar att klä upp mig och dansa hela natten lång (eller till 2.00 då alla uteställen i lilla Karlstad stänger :C)

Lite bussbilder från tidigare partykvällar, peppade or what?

Nu ska jag sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback