Vadå tvångssyndrom???

Tänkte gå och lägga mig en resonabel tid ikväll, inte för att jag har några direkta tider att passa men tänkte att det kunde vara bra att vända på dygnet lite lagom tills på tisdag då skola börjar igen. Men. Så hittade Fröken en ny blogg. Vet inte hur det är med er men hittar jag en blogg som jag verkligen gillar så måste jag läsa varenda inlägg. Och då menar jag varenda inlägg. Även om människan har bloggat i fem freakkin år så ska jag sitta där och läsa vad de åt till frukost den 11 juli 2007.

När jag hittade Spiderchicks blogg så blev jag eld och lågor och blev raskt oförmögen att göra något annat än att brista ut i gapskratt över hennes fantastiska inlägg. Men lite lidande blev jag när jag insåg att människan har pumpat ur sig mer inlägg under sitt 1 år och 8 månader än jag gjort under mina snart 3 år. Snart följde det stora mörkret. Louise var fast i bloggens håriga klor (ja, bloggen är en varelse med håriga klor. Den är möjligtvis rosa oxå).
När jag äntligen lästa alla inlägg så pustade jag ut. Äntligen var jag fri!
Tills för några veckor sen. Spiderchick valde att lägga ut sin gamla blogg adress. Det fanns en till blogg som hon skrev tidigare. Innan Spiderchick var uppfunnen. F A N. Nu var jag tvungen att läsa den oxå (Bloggvarlesen stod nu bakom mig med en pistol mot mitt huvud, eller vänta det kanske var en revolver? Revolver låter coolare). Trugade mig igenom den oxå.

Som sagt så har jag nu fastnat i en ny blogg. Vi får se om vi ses igen på några dagar? Annars sitter jag här, hostandes i mitt nattlinne med Ringoling på tv, oduschad och mumlandes något om katter i träd och bloggstatistik.

Kommentarer
Postat av: Systeryster

Inga tvångssyndrom där inte... :)



Men det är bra att veta varför när jag får plocka in dig på hispan. :)



För övrigt... var är den där listan?

2010-04-12 @ 21:12:01
Postat av: Looiz

it's coming!

2010-04-12 @ 22:07:48
URL: http://rosaskoldpadda.blogg.se/
Postat av: Systeryster

Ha! Tjat lönar sig!! :)

2010-04-12 @ 23:28:27
Postat av: Looiz

Alltid!

2010-04-13 @ 01:15:47
URL: http://rosaskoldpadda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback