Min balkong

Skulle vilja ha lite nya saker till min balkong nu till sommaren. Nyttjade den väldigt mycket förra sommaren. Är så gött att sitta i solen på dagen och läsa eller sitta på kvällen med datorn framför sig och en kall öl eller ett glas rosé i handen. Köpte ganska mycket blommor m.m. så den blev jättemysig men känner att jag skulle vilja satsa lite mer till sommaren. Det är ju ett mysigt ställe att umgås på.
AGEN Fåtölj TÄRNÖ BordPLATTA TrallRAMSÖ ParasollHYDRANGEA KrukväxtCURCUMA KrukväxtSOLIG Solcellsslinga, 8 klotBARFOTA Lykta för ljus i metallkopp
Lite inspiration till sommaren. Ungefär det här skulle jag vilja ha. Tyvärr är jag en fattig student så vi får väl se vad som prioriteras :P Lite mer belysning vill jag ha iaf, så att det blir lite mysigare på kvällen/natten. Slingorna från IKEA är såpass smarta att de drivs av solljus. Så om det är en solig sommar kommer man undan billigt.

Allt på bilderna är från IKEA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback