Kväll

Nu är min födelsedag slut och det var väl en okej dag. Tog det lugnt och slappade, firade mig själv genom att göra god mat och dricka god skumpa. Det var mysigt. Ska fira ordentligt i helgen istället :D

Nu ska jag gå och lägga mig strax. Ska upp tidigt imorrn för att gå på ett studiegruppsmöte (tror jag) och på eftermiddagen blir det metodövning där vi ska ska sätta nål och kateter igen (gjorde det första gången i fredags) fast denna gång har vi lärarna där som kan hjälpa oss om det blir något problem.

Nej, nu håller gäspningarna på att kväva mig, ska lägga mig i sängen och kolla klart på "How I met your mother"

P.s. Vill tacka alla som gratulerat mig idag IRL, i telefon, sms, facebook, kort m.m. betyder sjukt mycket att ni bryr er, ni gjorde min dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback