Drömmar

Sitter nyduschad i sängen och kollar på "Sex rehab with Dr. Drew", rätt udda program. Såg på "True Blood" förut och ville inte att det skulle sluta. Även om jag läst böckerna och vet vad som kommer hända så är det ändå spännande då böckerna och serien inte är helt lika. Längtar tills nästa veckas avsnitt.

Drog på lite brun utan sol förut, tänkte se lite sommarfräsch ut men jag har inte kollat mig i spegeln än. Kanske ser ut som en sommarfräsch morot.

Har dagdrömt mig bort till sommar och Londonresa idag. Längtar som bara den! Det var några år sedan nu som jag var där. Primark på Oxford street lockar kan jag säga. Sist jag var där höll de på att bygga den. Var på Primark i någon liten förort men det var inte riktigt samma sak.
Kanske ska passa på att fixa naglarna igen som jag gjorde sist. 20 pund tror jag det kostade för supersnygga, hållbara fakenaglar.
Var dock ett helsike att få av dem när det började bli fula typ 1 ½ månad efteråt.

Läntgar till att gå och shoppa i alla fantastiska affärer, ligga i gräset i Hyde Park med en glass i näven och skvallar, göra alla turistiga grejer som att gå på Madame Tussauds vaxkabinet, åka dubbeldäckare, gå vilse i Harrods enorma köptempel. Mest av allt längtar jag till att gå ut och festa. Har aldrig åkt dit med vänner förut så det har aldrig varit läge för mig att gå ut på puben eller på en nattklubb. Men denna gång blir det andra bullar. Nu ska det festas! 

Kommentarer
Postat av: Pörnill

Ååååh, jag vill åka nuuuuuu! Kommer blir wunderbaum :D

2010-04-22 @ 09:50:27
Postat av: Loooiz

Me too! Vil kommer ha så jäkla kul! Minnen för livet :D

2010-04-22 @ 15:15:39
URL: http://rosaskoldpadda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback