5 saker ni kanske inte visste om mig

1. Mitt hat mot allt vad Twix (gamla Raider) och Kit Kat heter. Fick nämligen alltid just dessa chokladbitar då min moster och hennes man kom på besök. Då detta skedde flera ggr i månaden så utvecklades ett kraftigt illamående då dessa skulle inmundigas. Kan än idag inte ens lukta på dem utan att må illa.

2. När jag åker bil/buss och ser de vita reflexstolparna som finns i vägkanten (vad kallas de?) så måste jag bita ihop tänderna och släppa. För varje vit stolpe. Och detta måste göras innan nästa stolpe kommer. Weird....

3. Jag sov med napp och snuttefilt tills jag var sisodär 6-7 år gammal. Mina föräldrar försökte många gånger vänja mig av med detta t.ex. genom att på julafton hävda att tomten tagit dem. Efter mycket gråt och tandagnisslan tog min syster med mig ut i garaget där nappen och snuttefilten låg. Efter det tror jag mina föräldrar gav upp. Avvänjningen kom iform av ett besök hos min kusin i Stockholm. Vi hade nämligen glömt att packa dem. Snacka om ångest!

4. Jag fick min första kyss när jag var 17 av en mycket full kille på nyår. Hann liksom inte värja mig. Än idag tycker jag att det var lite synd att det gick till på det sättet.

5. Min tå som är bredvid stortån (har den ett namn?) är ganska mycket längre än stortån. Detta ser lite lustigt ut samt att det gör att skor med öppna tår ställer till med mycket bekymmer.

Hope you enjoyed!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback