5 April/Sjuk

Hej folket!
Idag har jag haft en skitjobbig natt/dag. Har sovit skitdåligt då jag haft frossa halva natten. Vaknar vid 11 och har dunderhuvudvärk, hosta, feber och är grymt illamående. Usch! Ringde till papi och han kom över med värktabletter och cola. Efter x antal timmars sömn och ett par ibumetin så har jag lyckats äta lite och känner mig ganska ok. Så pass att jag kanske orkar ta en dusch sen. 

Får verkligen inte vara sjuk imorrn så nu hoppas jag att det går över snart. Men allt detta kan jag hantera sålänge min näsa inte får för sig att börja rinna. Det står jag inte ut med. Hellre ont i halsen, hosta och feber än täppt samt rinnig näsa! Peppar peppar att jag slipper näsproblem!


Nu ska jag kolla klart på "The Notebook" 
Bye! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback