29/4 2010/Högklackat

Vinglar omkring i mitt lilla hem på mina 13,5 cm klackar. Fick hem dem förra veckan och försöker gå in dem. De är liiiite on the high side och lite vingligt är det även för en van klackvandrare som en annan. Men det är bara att träna. Konstigt nog är det inga problem att dansa i dem? Ja, mina vänner jag dansar hemma. Det är min dirty little secret, ibland när jag har tråkigt (okej, nästan varje kväll) så klär jag upp mig, fixar håret och sätter på mig klackar, sätter på mig höööög musik och dansar runt i lägenheten. Lyfter humöret direkt! :D

The heels

Längtar tills imorrn som nog kommer bli en bra dag, ska städa och fixa iordning hemma så det ser fint ut på lördag. På kvällen ska jag till mami och käka middag, ska grilla! Mumma :D Ska även gå till brasan här på våxnäs och kolla. Jessica och Gemma ska oxå till mami men vi får väl se om Jessica kan komma. Man vet ju aldrig nu när bebisen kan komma när som helst, men vi får väl se. Annars blir det jag, mami och Gemma.
Senare på kvällen ska jag ta bussen till Kil och gå på Chill inn med Ola och hans kompisar. Ska alltså bli en härlig kväll.

Lördag blir det födelsedagsfirande på dagen och födelsedagsfest på kvällen. Dock inte min fest utan det är två av Olas kompisar som fyllt år i dagarna så ska fira. Då blir det att åka tillbaka till Kil igen :P
Ett jäkla farande men roliga saker att göra.

Nu ska jag kolla på "Lyxfällan" och ta mig en stor bit hallon- och björnbärspaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback