25 April 2010/Kväll

Hej, bloggen!

Long time no see? Äh...lite paus måste man få ha. Har haft en ganska skön helg. Var i Kil på fredagen, umgicks med godingen och käkade jollymacka. Lördag började på IKEA med Ola och hans pappa.
Kollade på Bergvik oxå sen åkte jag hem, tog cykeln till I2 och mötte upp familjen. Åkte karuseller med och utan Gemma. Kollade på alla roliga grejer och åt sockervadd.
På kvällen åkte jag till My, vi förfestade lite. Var egentligen meningen att vi skulle gå ut men det blev lite ändrade planer. Var kul att ses och umgås iaf.
Idag har jag varit på Bergvik (igen :P) med papi, även IKEA fick sig ett till besök där jag köpte ett par stora, fina glas för endast 5 kronor styck, fynd!
Nu på kvällen har jag diskat i ca två timmar. Var alltså lite disk att ta hand om :P Som vanligt lovar jag och svär att jag aldrig ska låta disken stå så länge igen, får se hur länge det håller det här gången^^

Nu ska jag kolla på "Da Vinci koden" och dricka mitt stora glas fullt med isvatten. Mumma!

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback