19 April 2010

Ska strax ställa mig och göra mat. Kycklingsallad blir det kvällen till ära. Blev så himla sugen på det. Var ett tag sen ifs. Är ingen aktiv salladsätare, bara till mat inte som huvudrätt :P

Såhär kommer min att bli! Hahaha....nja, riktigt lika snygg kommer den inte att bli men god blir den iaf, jag gör min med grillad kyckling, isbergssallad, kvisttomater, avokado och den kommer bli dränkt i vitlökscremé fraiche! Mumma! 

Har haft en mycket ovärd föreläsning, ovärd för att jag inte kunde höra ett enda ord som sades. Kunde alltså lika gärna sitta hemma och skriva av power pointen. Inte så kul att ha hörsel som en 80-åring. Dumma vaxproppar! Så fort jag får pengar så ryker de! Vårdcentralen, here I come!

Varit ute och åkt med papi och varit lite överallt. Orkar inte beskriva nu men kanske senare. Om någon bryr sig :P
Vi hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback