15 April 2010/Förändring

Hola!
Håller på och tvättar för fullt nere i källaren. Det var behövligt kan jag säga. Tror det var en månad sist. Kan säga så att bikinitrosorna brukas innan jag får rumpan ur vagnen och faktiskt bokar tvättstugan. Ska bli gött med en massa rena kläder. Jag fattar nog aldrig riktigt hur mycket kläder jag har innan jag tvättar dem.
Men jag gillar att tvätta. Att lufsa runt i mjukisdressen och hoppa ner i tvättstugan en gång i timmen tills det är klart. Avslappnande på något sätt.

Hade två viktiga möten idag. Träffade först studievägledaren och diskuterade min "framtid", kan säga såhär att det blir lite förändringar inom min skolgång till hösten. Känner mig faktiskt lite lättad.

I eftermiddag hade jag en intervju med folket på resurscentrum och det gick jättebra! Jag fick ett sommarjobb! Det känns jätteskönt att ha den tryggheten. Kommer även att äntligen tjäna lite pengar! Gissa vem som kommer att åka till London med tjejerna? Me me me :D

Nu måste jag springa ner i tvättstugan igen och slänga i ytterliggare två maskiner tvätt. A whole 'lotta washing to do? Oh, yes!

Kommentarer
Postat av: Systeryster

Härligt att allt har löst sig!! En sak mindre att oroa sig för.



Härligt med tvättade kläder. Man känner sig så... duktig när man tvättar. Det ger omedelbara, synliga resultat. Har mitt roliga imorrn... Oh joy...



Systeryster

2010-04-15 @ 23:44:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback