11 April 2010

Hola!
Är hemma från Kil och kollar på "Jon and Kate plus eight" på travel and living. Är alltså jätteproduktiv. Inte för att det är så jättemycket som det är meningen att jag ska göra. Borde rosta några mackor så jag får något i mig idag. Jag som predikade för Ola att han måste äta när han var sjuk håller själv på med samma sak. Ingen matlust = ingen mat. Ett mål blir det om dagen iaf. Gott för Beach 10? Nej, skojade bara, ska verkligen försöka få tillbaka aptiten men det är svårt när inget smakar som det ska.

Hade bara typ 38,5 i feber igår morse och för min psykiska hälsas skull drog jag till mami och träffade Maggie, Jessica, Gemma och mami (såklart) för lunch. Har ju varit hemma i flera dagar nu, ensam och sjuk vilket gör att jag allt om allt klättrar på väggarna. Det var jättetrevligt och köttfärslimpan var välbehövlig! Fick i mig ganska mycket faktiskt vilket klirrade gött i kistan (som det ekat i de senaste dagarna).
Fikade sedan hos Jessica. Mysigt värre :)

Åkte till Ola på kvällen och det var gött att träffa honom igen även om han blir lite hyperaktiv när jag kommer :P
Vi såg den usla remaken av "Fredagen den 13:e", har faktiskt inte sett orginalet men har hört av säkra källor att den inte är så bra heller. Äsch...en blandning av teenmovie, mjukporr och hardcore violence med flygande kroppsdelar kan väl inte vara helt fel? xP 
Inte särskilt läskig men ok i underhållningsvärde även om det var noll handling.

Blev helt överlycklig när jag kom ut i eftermiddag (skulle gå till bussen) så är det strålande sol och typ tio plusgrader eller något! Var så man längtade efter jeansjackan och conversen! More please?!

Nej, nu kurrar det i kistan så det är bäst att passa på så magen får sig något när den väl vill :) 
Happy sunny day people! xD 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback