1 April 2010

Har ni råkat ut för några aprilskämt idag? Inte jag, än iaf^^ Kanske något som jag inte vet om än :P

Har haft metodövning idag och det var ganska intressant, vi satte sond (för sondmatning :P) i näsan ner till duodenum och så har vi tränat aseptik (t.ex. att tvätta och klä sig inför operation). Alltid kul att träna på dessa saker som man kommer behöva kunna inom en snar framtid :)

Efter så åkte jag och My till stan och kollade runt lite, handlade lite förkrök tills imorrn då jag, Pernilla och My ska gå ut! Ska bli så sjukt kul :D Verkar även som att jag och Jessica ska gå på IKEA imorrn på dagen vilket låter grejt :)

Blir några sådana här imorrn, men önskar att vi hade lika många sorter här i Sverige!


Nu är jag alltså all set inför fest imorrn. Frågan är bara vad man ska ha på sig....Står nog mellan det jag hade förra helgen (svart/vitrandig topp med axeldetaljer, svarta stuprör, då: converse, nu: svarta kilklackar) eller grått halvlöst linne, svart kort kjol, prickiga strumpbyxor och svarta kilklackar. Hmmm.....
What do you think?

Ska hoppa i duschen om en liten stund och sen göra mig fin. Ska träffa Ola senare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback