Wiiiiiieee!

Jippi! Jag fick äntligen mina poäng idag från sommarkursen och gudarna ska veta att jag väntade länge på dom! Äntligen xD Jag är sååååå lycklig! Inte nog med att jag fick poängen utan jag fick VG oxå. Jag har aldrig fått ett VG på universitetet! Jag som alltid brukar få U på allt jag gör och får sitta och göra miljoners omtentor.
Så nu har jag sökt csn och hoppas att jag får pengar och att det inte ska krångla för då gråter jag. Jag tror att jag har tillräckligt med poäng för att få studiemedel men jag vet inte 100%.
Kära Gud om du finns däruppe, ge mig studiemedel :)

Nu ska jag iväg till banken och ska fixa med hyran. Självklart så fattades det 45 kr när jag lade ihop alla mina pengar så jag får ta och sätta min bak på bussen in till stan, gå till banken och sätta in 45 kr. Så får jag iaf bo här en månad till :P

Sen blir det nog Bergvik där jag ska fira genom och gå omkring och kolla på allt som jag skulle vilja ha men som jag inte har råd med (än!)

Fest nästa helg, någon? Med sjukt snygga, nya kläder och goda drinkar. Får jag pengar så tror jag att jag kan unna mig det xD

Firar med en underbar, klassisk White Ninja-serie

Världens bästa ninja! xD

Bye

( jag tror t.o.m. att solen är på min sida nu. Solen bröt just fram ur molnen. Wonderfull! :D)


Kommentarer
Postat av: Da.....crap......Jürgen menar jag

Grattis! Kul å höra ett det gick bra på sommarkursen! Hoppas det löser sig med CSN.. Ha det bra och "see ya when I see ya" ;)

2009-09-01 @ 13:09:24
URL: http://sv.wikipedia.org/wiki/Ekorre
Postat av: My

Najs :-D jag följer gärna med ut! Lika festsugen som alltid xD

2009-09-01 @ 15:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback