Vill ha...

Nu när det ser ut som att jag kommer få pengar inom en överskådlig framtid så börjar jag naturligtvis fundera på allt jag vill köpa. Och det är inte lite.
T.ex.   (allt är ifrån nelly.com)
Rare Fashion - Rochelle Pyramid Dress Rare Fashion - Metallic Lantern DressRare Fashion - Una Tube DressLipsy - Treasure Chest DressRare Fashion - Tube Glitter DressElise Ryan - Elise Rock DressRare Fashion - Studded DressRare Fashion - Beautiful DressRare Fashion - Flower DressWhyred - Melina DressNelly  Shoes - BrusselsNelly  Shoes - MirandaNelly  Shoes - FinellaNelly  Shoes - New YorkConverse - All Star Light Leather HiConverse - All Star Light HiNelly  Shoes - RoseConverse - All Star Hi Canvas
Hahahaaa....girig är mitt andra namn...

Madonna "Material Girl"

Passande låt för mig kanske^^

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback