True blood

Jag har hittat min nya favoritlåt. Tycker introt till "True blood" är så sjukt snyggt! Det är det perfekta introt med snyggt ihopklippta bildsekvenser till världens mest passande låt. Ju mer jag tittat på den serien desto mer älskar jag den låten. Den spelas konstant hemma hos mig nu och den är ju sexig! Låtar kan vara olika saker men den här låten är helt enkelt sexig för mig. Den får mig på fall. Med sångarens djupa, dova röst som bara sänder upp rysningar i min ryggrad. Hahahhaa....vad snuskigt det lät helt plötsligt :P
Men jag hoppas att ni fattar vad jag menar.

Jace Everett "Bad things"
(Oh, yes den finns på spotify :D)

Kanske ska klä ut mig till vampyr på maskeradfesten istället?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback