Tillbaka

Hej igen! Nu är jag hemma och dagen har faktiskt varit dretbra :D Oväntat men jag hamnade i en jättebra studiegrupp tillsammans med My (pssst...Vi samåker om någon frågar) och vi hade skitroliga diskussioner! Längtar nästan till imorrn, nästanet beror på att dagen var rolig men så förbannat låååång.... De skulle gärna fått vara ca fyra-fem timmar istället.

Nu ska jag iväg och laga mat innan min mage äter upp mig. Är så fruktansvärt hungrig (inte konstigt med tanke på att jag inte har ätit sedan kl 12 idag). Vet dock inte vad jag ska välja att äta? Fiskgratäng eller kycklingfilé?
Det är inte kul att ha beslutsångest ibland :P

 eller  

(och ja, min mat ser alltid ut sådär när jag lagar mat^^)

Får se hur det blir....

See ya later, alligator


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback