Oxmarten + Fest

Dagen har spenderats på oxmarten och gått runt och kollat på 500 sorters foppatofflor samt massa gott marknadsgodis. Älskar oxmarten. Vi gick runt marknaden på ca 2,5 timme och då var min svank öm kan jag säga. Vet inte hur jag lyckade få ont där men shit happens. Ska hoppa in i duschen och mjuka upp den lite. Sen blir det förfest hos My och sen blir det arena eller nöjes (arena blir det nog då jag inte har lust att betala inträde med mitt tillfälliga saldo...) så det ska bli skitkul! Vet inte riktigt vad jag ska ha på mig. Har två olika alternativ som det väger mellan. Antingen svarta jeansleggings med en halvt transparent blå, svart, vit topp till eller svart body med ryggurringning, kort svart och rosa mönstrad kjol och svarta strumpbyxor (förutsatt att jag hittar ett helt par :P)
Tåls att tänka på......

Imorrn blir det nog fika hos mami då jag får träffa Jessicas nya sambo för första gången. Ska bli spännande att träffa honom, känns sjuk att min syster nu bor med en kille som jag inte träffat förut. Dock blir det spännande med två Louis på samma ställe. Fast vi uttalar ju olika och jag har ett e på slutet :D

Nu blir det duschen där jag får värma upp min ena frusna fot. Blev nämligen bara blöt i ena skon så ena foten är varm och skön och den andra är kall och blöt. Weird...

Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback