Onsdag kväll

Kollade på "True blood" nyss och den verkar skitbra! Spelade in förra avsnittet men hann inte kolla på det innan avsnittet idag så det får väl bli lite i bakvänd ordning som jag kollar på denna tv-serie. Just my type of show. Vampyrer är väl aldrig fel.

Imorrn är det iaf planerat att ha mer gruppdynamik (vilket faktiskt kommer att bli roligt, tro det eller ej), sedan blir det tvättning samtidigt som jag tar hand om sjuk pojkvän. Busy, busy, busy.....

Känns som att livet flyter på rätt bra nu så jag är så glad som jag kan bli. Snart ska jag sova vilket är välbehövligt! Guuuuud vad trött jag var imorse! Att jag ens tog mig upp ur sängen är ett mirakel. Skulle inte varit helt fel att krypa ner där och gosat ner sig en stund till. Finns inget mysigare än en varm säng på morgonen (skulle väl vara en varm säng + gosigt pojkvän då^^).


Nu är det natten iaf.
Godnatt alla mina små kycklingar


Kommentarer
Postat av: Systeryster

Du vet att man kan se True Blood på SVT Play right? Där tänker iaf jag kika imorrn. Såg på plastikkirurgi ist idag.

2009-09-03 @ 02:55:12
Postat av: Looiz

Bra tips! Måste kolla upp :D

2009-09-03 @ 06:59:48
URL: http://rosaskoldpadda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback