Hemma igen

Var ute med papi och joggade förut och det gick ganska bra. Var mycket piggare idag än jag var sist. Kan ha att göra med att vi tog 3,5 km idag och vi tog 5 km sist. Då var jag helt död. Idag var jag bara lite trött.
Har varit hos Jessica och hämtat mina svarta jeansleggings. Kom på förut idag att jag inte tvätta dom på länge och jag ska använda dom på maskeraden imorrn så då ville jag vara lite fräsch. Då är det bra att ha en syster med tvättmaskin. Kände inte för att boka en fyra timmars tvättid för ett par jeansleggings :P

Imorgon ska jag bara fixa mig iordning och kanske åka och köpa bootsen som jag var sugen på. Eventuellt så kommer jag att köpa tyg och sy några kattöron, beror på hur pigg jag är...Dom jag lånade funkar men dom är lite långa och sitter fast i ett vitt elastiskt band. Annars får jag väl pimpa öronen med lite paljetter och täcka över bandet med håret. We'll see....
Nu ska jag hoppa in i duschen och bli av med lite svett. Jag är så himla seg. Sen ska jag kolla på "Revolver", en Guy Richie film som jag köpte idag. Har ett vagt minne av att jag och Ola såg reklam för den på bio för typ ett år sen och jag ville se den. Sen går idioten och ser den själv! Så jag får väl se den nu istället. 
Men det är ju "Mars attacks" på sexan så det blir ju svårt....Är ju en av mina favoritfilmer.
 
Nu: Duschen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback