Hata kau!

Jag är så jäkla irriterad på kau! Vad tror ni händer när man har gått upp okristligt tidigt, håller på att somna med näsan i juiceglaset, tvingar sig att gå in i badrummet och göra sig iordning, springer till bussen och inser när man är framme vid busshållplatsen att det är den 14:e idag och tidtabellen är ändrad så bussen går inte när man tänkt sig, och när man äntligen är framme vid universitetet? Joooooo....Föreläsningen är inställd! My ringde mig på bussen och säger att läraren är sjuk så det blir ingen föreläsning. Damn! Damn! Damn! Jag är helt övertygad att det är någon som skrattar där uppe åt mig *pil uppåt* 


Jag som faktiskt var redo för en föreläsning idag. Visst jag är så trött så jag behöver kaffe intravenöst i droppform och jag kontemplerade allvarligt på hur seriefigurerna håller upp ögonlocken med hjälp av tändstickor.....Jupp jag är trött, men jag ville ändå lära mig något nytt. Men nu blir det "Sällskapsresan"-marathon och massor med té + mysig pyjamas (hur stavas pyjamas?) och täcke i soffan. Me (a little bit) happy :D


Förresten är min pappa ruskigt lik pappan i den här familjen. Han skulle seriöst ha tvingat min familj att hoppa in och ut i fotoautomaten för att spara lite pengar.
Förlåt pappa :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback