Fredag

Idag har jag varit ledig och inte gjort så värst mycket. Gick upp sent, käkade frukost vid ett-tiden, kollade på tv och åkte sen till IKEA, Bergvik och ÖB med papi. Var inne i den "nya" (ny för mig) outletbutiken vid ÖB och gud vad mycket snyggt dom hade! Dom hade riktiga märkeskläder för en gångs skull som var snygga. Alltså inte sådana som man förstör varför dom blev sänkta med 70 % (för att ingen annan ville ha dom!). Det fanns Rules by Mary, skitsnygga Acnejeans och lite Fred Perry. Me want! Ska lätt åka dit när jag fått pengar.

På tal om pengar så har jag inte fått svar från csn än. Seeeeegt! Jag hoppades att jag kunde få svar innan helgen så jag kunde skicka in min studieförsäkran och få pengar på typ måndag-tisdag... Dock verkar det inte bli fallet. Får se när jag får pengar nästa gång. Min samlade förmögenhet ligger på 34,50 för tillfället så paniken börjar långsamt sätta in.
Ska nog gå ut imorrn med My så jag får väl svälja stoltheten igen och låna ännu mer pengar av mami (om hon vill så att säga).

Nu ska jag strax åka till Ola och han ska bjuda på chips och dipp samt pizza. Det blir alltså tröstätning på stor nivå! :P
Imorrn ska vi till Oxmarten och gå omkring i några timmar. Ska bli jättekul men dock måste Ola och jag gå upp så vi hinner med 9.20-bussen till stan. Hjälp!


Nu ska jag vidare, bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback