29/9

Idag är det faktiskt den 29. Jag gick omkring hela dagen igår och trodde att det var den 29 men men. Är man förvirrad så är man :P

Ja, nu var det ett tag sen igen som jag skrev. Maskeraden var kul. Hade nog varit ännu roligare för min del om jag inte halsat en flaska vin innan vi drog dit = Louise höll på att däcka i en soffa där m.m.
Nu få det vara nog med vinet ett tag. Får bli alkoläsk nästa gång som har en lite mindre alkoholprocent.
Blev iaf sjukt nöjd med maskeraddräkt. Och sminket + alla paljetter höll sig sjukt bra! När jag vaknade nästa morgon (lite hangover :P) så hade inte sminket flyttat på sig det minsta. Alla paljetter satt kvar m.m. Får hoppas på fler maskerader i framtiden!

Dagen efter var jag på ÖB. Sen hämtade mami, papi och jag ett bord som mami köpt. Efter det så åkte jag till Kil och käkade pizza med godingen.

Igår så var det kursstart för omvårdnad som var det segaste någonsin! För mer detaljer kolla mys blogg.

Idag så ska jag duscha, förhoppningsvis hinna till bergvik och kolla lite där innan jag ska träffa systeryster (aka Christina) ochj fika. Ikväll så bli det nog lite joggning med papi.

Jag och My (aka poison ivy och catwoman)

Nu måste jag dra.
Bye

Kommentarer
Postat av: My

Jag har gått runt och trott att det varit den 28e idag jag :D

2009-09-29 @ 18:02:24
URL: http://aexel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback