24/9

Nu borde jag inte sitta framför datorn. Jag borde äta frukost och göra mig iordning, ska nämligen plugga med My så borde vara någolunda fräsch då. 
Längtar bara tills imorrn för då är den här hemska hemtentan färdig och jag kan gå på stan och leta grejer till maskeradfesten. Det är liksom det enda jag tänker på just nu, bara för att det är så sjukt roligt att klä ut sig och gå ut och festa är ju aldrig fel.

Alldeles innan jag hoppade in i duschen igår så exprimenterade jag lite mer med min "mask", vet inte riktigt hur det blev. Funderar på om jag ska ha morrhår?


Så kan det gå när inte haspen är på :P

Nu ska jag käka frukost....

See ya when I see ya!^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback