23/9

Hello!
Nu är jag riktigt trött. Har varit ute och sprungit med papi och vi tog 5 km banan. Big mistake! Jag är så sjukt trött i min kropp nu att jag starkt betvivlar om jag orkar krypa till duschen. Vi sprang ju inte hela vägen. Vi är inga supermänniskor! Men vi sprang väl halva iaf och jag höll på att dö. Konstigt det är att vissa dagar går det väldigt bra och det känns som att jag orkar springa hur långt som helst. Och vissa dagar, som idag, får jag håll efter 500 meter (det kan ju ha någonting att göra med att jag käkade ett maxmål typ en timma innan vi drog ut^^) Men imorrn blir det inget spring för då ska jag plugga hemtenta, precis som jag kommer göra resten av kvällen, förutom vid tio för då är det "True blood" och jag är helt säker på att mina lärare inte skulle vilja att jag skulle missa ett avsnitt (eller Bill's vackra nuna :P).

På fredag blir det en till joggingtur. Fick lite motivation idag iaf även om det gick trögt så skalade vi av 8 minuter på vår bästa tid. På en vecka. Det är bra det tycker jag. Det dröjer inte länge innan vi kan springa hela. Ska försöka satsa på att kunna springa hela 5 km banan om ca ett halvår. Det skulle vara så jävla kul att klara det! Jag som hatar att jogga, men nu tar jag det i min egen takt med mina egna förhoppningar och inga måsten. Dte känns skitbra! :D

På lördag så är det dags för maskerad. Moa och hennes kompis ska ha en maskeradfest så då gäller det att klä ut sig till skurk eller hjälte. Vet inte riktigt vem jag ska vara än...? Det står mellan Catwoman och Alex från "A clockwork orange". Vem ska jag vara? Jag vill ha åsikter. Ni få som läser den här bloggen får rösta i kommentarfältet!
 eller ?

Nu ska jag duscha sen får vi se vad som händer...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback