Strömavbrott

Nu är det strömavbrott här på våxnäs. Känns jätteskumt faktiskt. Speciellt när jag kom in genom ytterdörren och tyckte att det luktade konstigt. Det berodde ju självklart på att kylskåpet inte varit igång på ett tag och då börjar maten lukta. Jag vågar inte ens tänka på vad som händer med maten i frysen.
Fick tips av mami att ta ut alla mejerivaror på balkongen där det är kallare än i mitt nuvarande "varmskåp". Shit! Fattar ni hur svårt det är att gå på toa i mörkret? Eller duscha som jag tänkte först. Nu inser jag hur beroende av ström jag är. Äger inte ens en ficklampa!
Nu undrar ni kanske hur jag kan skriva det här? Jag har en laptop som har ett batteri, jippi!!!! Eller jippi i typ en timme sen dör min dator, för även om den har ett batteri så är batteriet inte så bra :(

Ska åka till Ola sen så det gör inte så mycket ändå. får duscha hos honom istället. Men hoppas att strömmen kommer tillbaka snart! Vill ha ström :D

På tal om ingenting så måste jag fixa Erik Hassles skiva! Har blivit så sjuk beroende och håller på att spela sönder låtarna på spotify :D Blir att köpa den när pengarna kommer på fredag. På tal om det så är jag ledig imorrn och på fredag :D :D :D :D behöver jag säga att jag är glad? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback