Kväll

Nu sitter jag i fåtöljen och kollar på Tinas cookalong. Är Viktoria Silvstedt full eller? Har invigt min nya jacka med en tur på IKEA, Bergvik och Rusta med papi. Kollade julgrejer och handlade lite. Har fixat lunch till imorrn då jag planerar att sitta kvar efter basgruppsarbetet (8.30-12.00) och plugga, God knows I need to! Har knappt pluggat alls och tentan är på onsdag. PANIK!!!
Men funderar på att käka den där påsen med färdigmat nu för jag är sjukt sugen på mat men jag vet inte om jag är hungrig. Funderar annars på att kolla saldot och kanske beställa en pizza. Måste ha en morot till pluggandet :P
Det finns verkligen inget värre (*överdriver*) än att titta på matprogram när man är hungrig :( Blir liksom extra sugen då.
Saknar Ola oxå men han är sjuk så han kunde inte komma hit ikväll och jag kände att jag verkligen inte hade tid att åka till Kil. Tyvärr så är det så....
Det värsta är att vi båda måste tentaplugga som f a n den här veckan så vi kommer inte kunna ses så mycket och sen har vi bara helgen på oss för nästa måndag börjar hans praktik i Munkfors och då bor han borta hela veckorna och är bara hemma på helgerna. Men det som verkligen suger är att nästa vecka är han borta och jag är i Karlstad, men på helgen (6-8:e?) så åker jag till Norrköping och hälsar på moster samt kusin och kusinbarn och då är han i Karlstad. Anyway så betyder detta att vi inte kommer ses på 2 veckor!!!! Katastrof! Detta tycker jag inte om! :C

Vi får helt enkelt ta vara på den tiden som vi har kvar innan den stora separationen *melodramatisk*

Men det blir ju desto bättre när vi träffas igen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback