Bli lördag nu!

Nu sitter jag här uppklädd till tänderna och har ingenstans att gå.....Är ju torsdag idag så det är ju inte ens lill-lördag :(
Får sitta och kolla på lyxfällan istället och käka chips och dipp istället :D

Leopardstrumpbyxorna blev skitsnygga till klänningen och skorna. Lite lagom tacky^^
Tog lite bilder om någon vill ha en sneak peak?

Kan dock inte bestämma mig om jag ska ha hatt på mig eller inte? Åsikter?

Med hatt:


Utan hatt:





Kommer fler (knäppa) bilder sen. Ska käka chips och dipp nu xD


Kommentarer
Postat av: Marie.

Hej Lousie. Fin du är i håret. Tycker du passar i det. Och med hatt röstar jag för:)



kram Marie

2009-10-09 @ 00:05:04
URL: http://mmmmm.blogg.se/
Postat av: Looiz

Tack! Det blir nog definitivt hatten :D

2009-10-09 @ 16:41:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback