Bergvik

Nu är jag tillbaka från Bergvik och jag hade jättekul. Hittade ett par riktigt snygga skor på skopunkten men jag kunde inte rättfärdiga dem för jag kom på att jag ska till Norrköping den 5-7 november och jag har tågbiljetter att betala + att jag kanske hittar något snyggt där. Dock hittade jag en skitsnygg kofta på maxi (av alla ställen!) vilket var lite roligt för jag hittar aldrig kläder på maxi. Jag har liksom aldrig tänkt på att dom har kläder. Jag hittade även några skjortor men som sagt så måste jag spara lite pengar. Kan inte shoppa bort allt på en gång.
Dom hade även börjat få upp julgrejerna på maxi så jag vet vart jag kommer köpa en massa grejer ;)
Fanns en jättesnygg ljusslinga men fejktallbarr på som skulle vara perfekt på min balkong nu när det blir mörkt så tidigt.

Vid sju ska jag hem till mami och käka upp det som finna kvar av min tacogratäng och kolla på "Ensam mamma söker".

Min nya snygga kofta :D



Nu ska jag slappa lite


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback