8/10

Helllooo there! Sitter här hemma och tittar på tv. Har varit i skolan idag och skrivit lite med gruppen på seminarieuppgiften. Gick bra och vi fick ihop en väldigt snygg och bra power point tycker jag. Ser nästan fram emot imorrn.
Efteråt (vi blev klara typ 11) så sprang jag och My omkring i ca en timma och letade efter en kopiator som kunde skriva ut OH-bilder. Vi skulle nämligen visa två grejer på OH imorrn. Men vi kollade i copy shop för vi har av misstag skrivit ut OH där tidigare men nu ville det sig inte. Vi trodde att det var slut på "papper" och kollade varenda kopiator uni men icke sa nicke, det var inte menat att vi skulle skriva ut idag. Tillslut så gick vi till tryckeriet som ringde till någon som tydligen var i copy shop och vi fick springa dit för att han skulle hjälpa oss. Det visade sig att vi missuppfattade någonting och det var inte alls slut på papper. Vi fick iaf tillslut på våra kopior.

Efter denna traumatiska händelse (^^) så åkte jag till stan och kollade lite i affärerna på jakt efter leopardstrumpbyxor och det hittade jag på hm. Köpte dom samt ett par örhängen som jag tyckte var grymt snygga. Har även det machande halsbandet från tidigare :D

Mina nya örhängen :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback