30/10

Sitter och kollar på simpsons och slappar. Om en timme ska jag åka till Kil och ha fredagsmys med Ola. Ska bli mysigt med "Doobidoo", god mat, chips med dipp och massor med godis (ja, vi är som pensionärer^^)
Imorrn ska vi nog till Killingen och festa med halloweentema. Det sker ju alltid spännande saker på Killingen^^

Idag så har jag varit hos mamma på fika för Mona och Nils var där. Efter det så gick jag, mami, Jessica och Gemma till ICA Spara och köpte billigt godis, det kostade bara 39,90 kr/kg så man fick ganska mycket godis för pengarna. Kommer att frossa kväll xD
Efter det träffade jag systeryster och vi spenderade några timmar inne på Rusta (som har sjukt mycket roliga/snygga/mysiga julgrejer) och Jysk.
Känner mig lite duktig att jag gick till Rusta och inte tog buss dit/hem. Fick pyttelite motion iaf :)

Nu ska jag tjuvstarta med godispåsen. Måste även komma ihåg att packa allt som jag ska ha med mig till Kil. Åker nog inte hem på dagen imorrn då jag ändå ska vara i Kil på kvällen, därför måste jag duscha där = måste ta med sjukt mycket grejer! Olas familj inhandlar inte balsam heller, dom har bara shampoo vilket gör mitt hår galet trassligt! Det går verkligen inte att reda ut! Så det blir att ta med sig balsam + plattång m.m. som behövs. This hair doesn't look this good by itself, people! :P


Nu ska jag slappa innan jag åker
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback