29/10

Idag så har jag haft en föreläsning som blev till sovmorgon (orkade inte lämna sängen med varm pojkvän imorse så jag kom senare till föreläsningen) och ett gruppmöte där vi skrev klart vår genusuppgift som har en deadline imorrn, men eftersom vi var jätteduktiga idag så är vi helt lediga imorrn! Wiiiiiieee! xD Ska bli så sjukt skönt med lite sovmorgon och lite rustashoppning med systeryster :D
Ikväll så ska jag kolla på lyxfällan (what else is new :P) och slappa. Är så skönt att ha gjort tentan för ett tag framöver iaf. Så man är liksom helt ledig, har inga måsten. Ska nog passa på att dammsuga och diska ikväll så får jag det ur vägen. Är liksom lite renande att städa, får ut lite aggressioner :P Jag känner att jag har ganska mycket aggressioner på lager på grund av en del saker som skett det senaste tiden. Efter det så känner man sig så jäkla duktig. Det är bara att sätta ner asset i soffan och slappna av sen :D

 

Nu kollar jag på mammas pojkar och det är lika pinsamt som vanligt om inte mer. Jag menar, att brottas i såpa för att få en dejt. Skulle nog aldrig göra något sånt för att träffa en kille. Killarna ska ju få brottas för mig :D inte tvärtom!

Men det är ju så hemskt, speciellt tjejen som heter Izza tror jag. Ser förjävlig ut med tänder i hela ansiktet och mongostora opererade bröst. Hon gör allt för att få en dejt, snackar skit, jobbar som strippa och har en liten dotter som kommer att se detta programmet i framtiden och som nog kommer skämmas ögonen ur sig när hon ser det här. Det är så hemskt när dom drar in barn i det hela. Jag skiter väl i hur dom beter sig när dom bara har sig själva att ta hand om men om dom har barn så tycker jag att det inte borde skämma ut sig i tv. Ha lite respekt för era barn gott folk!

 

Men jag förstår verkligen inte vad alla dessa tjejer ser hos dessa killar. Dom är ju inte ens snygga! Dom verkar inte vara så värst trevliga heller och minifeministen i mig skriker när jag ser program som detta. Dock kollar jag fortfarande på det bara för att det är så hemskt. Vadå? Dubbelmoral, jag?^^

Snygg? Eller snarare, snygg nog för tv?

 

Ikväll i "Debatt" ska ju Kissie dyka upp i rutan. Ska bli spännande att se hur hon hävdar sig där. Lika illa som Blondinbella? Jag menar om inte Blondinbella klarar av att klämma ur sig något vettigt i "Debatt" så borde väl Kissie sitta där som ett fån och tjata om att "jag är ingen förebild, mina läsare är idioter", samma gamla vanliga blahaj.....Det kommer sitta en Louise bakom kudden och skämmas där oxå.
Vad kollar jag på egentligen? Jag sitter ju och skäms hela kvällen i tv-soffan :P

Nu ska jag fortsätta kolla på dom fjantiga pojkarna och deras mamis
Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback