28/10

Hej på er alla morgonpigga! Nu borde jag egentligen ha suttigt i ca en timme och pluggat om jag hade följt min plan som jag hade igår men icke sa nicke, trött Louise var det som vaknade imorse och som sa "Louise, nu måste du faktiskt sova en stund till, du förtjänar det!" och vem är jag att säga nej till henne? Hon vet precis hur hon ska charma mig^^
Men men, jag ska alldeles strax göra mig iordning och åka, det blir några timmars plugg iaf...
Men dusch blev det inte för när jag gick upp halv nio så var det strömavbrott igen! Fan, vad grinig jag blir! Jag vill gärna ha ström det är därför jag betalar de där jätteräkningarna som kommer ibland. Jag vill inte betala för en massa strömavbrott. No sireee Bob!
Får se hur det går på den här jätteläskiga tentan. Har gjort den två gånger redan och det sket sig båda gånger. Får verkligen lägga ner mig den här gången och skriva, skiva, skriva! Det kan ju knappast gå sämre än sist :P
Nu måste jag göra mig iordning.

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback