27/10

Seeeeeg i huvudet jag är nu! Jag pluggade i fem timmar idag i bibblan på uni *skryter* :D Jag är faktiskt riktigt stolt över mig själv! :) så det känns lite bättre inför tentan imorrn. Stackars Ola som fick ta mitt panikångestjagkommerinteattklaradethär-samtal igår och tröstade mig trots att jag var värsta bitchen. Och tro mig när jag säger att när jag vill vara bitchig så är jag bitchig med stort fett B. Stackars goding : /

 

Har spenderat resten av dagen med en rolig diskussion med studiegruppen. Jag gillar verkligen den här gruppen! Skulle gärna ha den under hela utbildningen. Undrar om jag är i förälskelsefasen eller vad det nu kallas?^^ (My, du fattar vad jag menar :P). Var även på IKEA och hjälpte till när mamma skulle köpa stolar. Sen när vi kom hem så fick man ju hjälpa till att montera ihop sagda stolar. Tur att jag äger på att montera IKEA-möbler! xD

 

Tydligen så är det ingen föreläsning eller grupparbete imorrn så jag kommer nog åka in vid 9 någongång och sätta mig i bibblan och plugga igen innan tentan som börjar 14.00. Får se hur det går med det.....

 

Nu ska jag hoppa in i duschen och bli lite varm (dags att sätta på elementen?) och sen ska jag nog göra lite mos. Mos är ju comfort food på hög nivå! Åhhhhhh......mos och top gear ikväll, vad mer kan en flicka begära? :D

Bye folks!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback