24/10

Idag är det lördag och det är faktiskt jäkligt skönt. Ska ha en mysig hemmakväll all by myself...^^ Har precis ätit världens godaste tacogratäng (tänkte lägga ut receptet) och kollar på "Elf". Så himla mysig film. Får se vad det blir sen. Såg att "Hot Fuzz" går på sexan ikväll så kanske kollar på den sen. Gå ju liksom inte att tröttna :D

Idag så har jag varit hos Ola, jag hyrde "The boat that rocked" igår som vi såg på idag. Så sjukt bra film! Måste köpa den :) Synd att jag inte såg den på bio som jag ville men det blev aldrig av.

Igår på Bergvik hittade jag inte någon kofta dock hittade jag några kandidater, istället så köpte jag en ursnygg tunika/klänning, nattlinne och ett par örhängen så mig går det ingen nöd på :P Tyvärr hittade jga ingen bild på tunikan och med tanke på att jag inte har någon kamera så får ni väl vänta med att se den tills ni träffar mig i verkligheten^^ Men jag har en känsla av att jag kommer att bo i den de närmaste veckorna. Kan ha den som klänning med ett par tjockare strumpbyxor eller ha dom till ett par svarta jeans. I'm lovin' it xD
 
Försökte ta några usla bilder med min dåliga webbkamera :)


Fick med en bild av mina nya örhängen oxå (ett av dom iaf)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback