22/10

Hello hello!
Sitter som vanligt framför tvn och kollar på "mammas pojkar", som vanligt så är det sjukt pinsamt! Snart är det lyxfällan och som vanligt (blev mycket "som vanligt" nu :P) så har jag dukat upp med chips och dipp, blir nog lite glass sen oxå med maränger. Börjar bli en tradition nu :D
Idag har jag varit ledig och inte gjort särskilt mycket. Var hos Ola igår och var där halva dagen. Ikväll var jag och papi och simmade på badhuset som var sjukt mycket jobbigare än jag trodde. Simmade 30 längder och jäklar vad trött jag var efteråt. Hittade nog muskler som jag inte använt på jättelänge ;)

Åhhh....på söndag visas det en av mina absoluta favoritfilmer på tv3, "Love Actually"! Fruktansvärt bra film :D


Nej, nu ska jag kolla på lyxfällan. Ses sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback