20/10

Hej igen! Nu var det några dagar sen jag skrev men jag har inte haft något bloggsug. Nu blev jag smått sugen igen. om typ en timme så ska jag och papi ta en promenad på skutberget. Har saknat det. Han fick något problem med ena ljumsken (som jag hoppas han kollar upp) så vi var tvungen att sluta med våra joggingturer där. Lat som jag är så har jag inte fortsatt hemma att ge mig upp i skogen och jogga där. Men nu den här veckan hade jag tänkt att dra till badhuset och simma. Vill få lite mer motion, känner mig piggare då :) 
Efter det ska jag till Ola och mysa lite.
Tyvärr innebär det att jag måste gå upp mycket tidigare imorrn då studiegruppen bestämde att vi skulle ses på skolan kl.10.00 för att gå igenom vad vi skulle säga på seminariet som börjar 13.15. Behöver jag säga att jag blev lite smått irriterad. Detta innebär att jag måste ta 8.20 bussen från kil för att hinna till skolan. Så jag kommer att vara i skolan i åtta timmar imorrn trots att jag egentligen bara skulle vara där fyra. Tack för den passningen liksom. Måste fixa/köpa lunch oxå. fuck! 

 

Jaja.....nu ska jag inte vara sur. Kommer vara det imorrn istället :( Blä!

Nu kommer det en låt som gör mig glad istället :)

 


Erik Hassle "Wanna be loved"

Nu ska jag ta en ibumetin och hoppas att den hjälper mot min begynnande bihåleinflammation. Känner att den nog är på gång nu. Hatar det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback