13/10

Hej! Idag mår jag skit. Feber, huvudvärk (från helvetet), täppt samt rinnande näsa, ont i halsen och djup (=det känns som att mina lungor snart kommer poppa ut och lägga sig på bordet framför mig) hosta. Alltså skit. Det är så jäkla typiskt mig att tro att min förkylning gått över och så åker jag till IKEA och grå omkring där i flera timmar och på kvällen så håller jag på och placerar ut mina inköp, jag vilar alltså inte som jag borde. Och gissa vad som skedde idag då jag verkligen inte får vara sjuk då det är en obligatorisk dag: Jo, jag är sjuk! Damn damn damn! Jag är inte glad.
Dessutom så har jag disk upp till taket i lägenheten så jag måste diska. Detta är det negativa med att bor själv. Ingen annan diskar åt en. Om det är någon frivillig som skulle vilja komma hit och diska åt mig? Jag kan betala i dammråttor :D

Ikväll kommer Ola och tar hand om mig, jag längtar! Det enda som är värre än att vara sjuk är att vara sjuk ensam. Nu ska jag försöka trycka i mig lite frukost.

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback